Шановні користувачі електронного документообігу «M.E.Doc»!
Перш ніж надіслати перший документ за допомогою програми, необхідно налаштувати електронну пошту, за допомогою якої завантажуватимуться відповіді та квитанції від контролюючих органів. Послідовність дій така:
1. Заведіть електронну пошту, яку буде використовувати система Medoc і в налаштуваннях пошти дозвольте IMAP та/або POP-з'єднання (ми не рекомендуємо користуватися Вашою особистою або робочою поштою для цього завдання, а завести окрему пошту виключно для програми Медок, наприклад - Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. Для відкриття поштової скриньки ми рекомендуємо використовувати поштові сервіси ukr.net або gmail.com.
Давайте детальніше розглянемо процедуру створення поштової скриньки на цих серверах:
Заходьте на сайт ukr.net, у лівій верхній частині екрану під емблемою компанії є поля для введення логіна/паролю, а під ними синє посилання «Реєстрація» - переходьте по ній і повністю заповнюєте анкету, що відкрилася; адресу електронної пошти, яку ви створюєте, та пароль від неї - запишіть собі обов'язково (перше та друге поле в анкеті). Після заповнення поля «Мобільний телефон» натисніть «Отримати код», а потім введіть отриманий код із SMS. Далі натисніть кнопку «Зареєструвати скриньку» на зеленому тлі у нижній частині екрана. Після цього Ви потрапляєте у створену щойно поштову скриньку, далі необхідно натиснути кнопку «≡» у правому верхньому кутку екрану (див. картинку нижче).
Після вибору пункту «Керування IMAP-доступом» сторінку, що відкрилася, перейдіть в самий низ і увімкніть пункт «Доступ для зовнішніх програм»,(див. картинку нижче).
Далі внести назву програми для чого Ви відкриваєте доступ у нашому випадку "M.E.Doc", і натискаємо кнопку "Створити пароль".
Після чого у вікні з'являється пароль, які необхідно використовувати в налаштуваннях пошти в програмі M.E.Doc.
Все готово, налаштовану пошту зі згенерованим паролем можна використовувати у програмі.
Другий варіант - заходьте на сайт gmail.com, у правому верхньому кутку екрану натисніть на червоному полі "СТВОРТИ АККАУНТ". Повністю заповнюєте анкету, що відкрилася - запишіть собі обов'язково введену Вами адресу електронної пошти та пароль від неї (другий і третій рядок анкети). Далі Google запропонує Вам додати своє фото, цей етап можна пропустити, просто натиснувши «Далі», потім відкриється екран привітання, де Google привітає Вас із вступом до лав користувачів їх сервісів – натисніть «Перейти до Gmail» на синьому тлі. Ви потрапляєте у щойно створену скриньку електронної пошти, натисніть на фотографію або першу літеру вашого імені у правому верхньому кутку екрана, у меню натисніть на розділ «Керування обліковим записом Google» (див. малюнок нижче).
Далі на лівій навігаційній панелі виберіть Безпека. Переконайтеся, що у вашому обліковому записі увімкнена Двоетапна перевірка, якщо увімкнена двоетапна перевірка. Якщо Двоетапна перевірка неактивна, увімкніть:
Виконуючи вказівки Google, налаштуйте двоетапну перевірку, вказавши пароль до свого облікового запису, а потім вказавши номер телефону та спосіб підтвердження (слідуйте покроковій інструкції як на скріншотах)
Після включення перейдіть знову в розділ "Безпека" і зайдіть в Двоетапну автентифікацію. Далі перейдіть у самий низ сторінки і виберіть "Паролі додатків"
Скопіюйте (виділіть мишею і натисніть клавіші Ctrl + C) або запишіть 16-значний код у поле і вставте його в програму. Натисніть кнопку Готово.
2. Відкрийте програму «M.E.Doc», з розділу «Головне меню» натисніть «Адміністрування» - у ньому «Параметри системи» - у меню виберіть розділ «Електронна пошта». У верхній частині меню в рядку із заголовком «Адреса» впишіть адресу електронної пошти, яку Ви щойно створили. Якщо Ви використовуєте пошту, створену виключно для роботи програми «M.E.Doc», як ми рекомендували на початку статті, поставте галочку навпроти поля «Використовується виключно програмою M.E.DOC», дана опція надасть право програмі очищати Вашу пошту від непотрібних для роботи програми матеріалів. Далі необхідно ввести пароль від пошти у двох полях нижче: навпроти напису «Пароль» у розділі «Сервер вхідної пошти» та в аналогічному полі в розділі «Сервер вихідної пошти (SMTP)» (перед введенням паролів перевірте яку у Вас увімкнено мову, він повинен відповідати мові, яка була включена під час введення пароля при реєстрації пошти, і чи не натиснута клавіша caps lock, яка включає написання великими літерами), потім натисніть кнопку «Застосувати» в нижній частині меню – це меню автоматично закриється через пару секунд після Вашого натискання ( див. картинку нижче).
Натисніть кнопку «Перевірити з'єднання» в нижній правій частині меню – через кілька секунд має з'явитися віконце по центру екрана з повідомленням про успішне налаштування пошти. Якщо ж у вікні, що з'явилося, повідомляється про помилку, перевірте відповідність введених Вами паролів та адреси електронної пошти в програмі – створеним раніше на сайті поштового сервера, також перевірте, чи збереглися налаштування, що дозволяють Вашій електронній пошті працювати за протоколом IMAP та/або POP3 (див. процедуру створення пошти на початку статті), якщо Ви використовували сервіс gmail - перевірте вхідні листи, може прийти лист від Google з посиланням, за яким потрібно перейти та включити доступ стороннім програмам, після чого знову перевірте з'єднання в Медці.
Ви самостійно налаштували пошту у системі «M.E.Doc»!