Електронний документообіг вже давно став невіддільною частиною ефективної роботи українського бізнесу, а для нас з вами джерелом стабільного прибутку.
У реаліях воєнного стану — електронний обмін документами це не тільки про цифровий тренд, а й насамперед про безпеку. Тож, якщо раніше питання було у відмові від паперу задля зручності, екологічності та фінансової економії, то зараз — це необхідність для всіх підприємств, які прагнуть мінімізувати ризики для свого бізнесу та працювати на повну потужність.
ЕДО залишається ледве не єдиним дієвим механізмом для комунікації між окремими бізнес-одиницями.
Всім нам відомі переваги, які надає ЕДО:
▪️прискорення доставки документів на 90%;
▪️зниження ризику втрати документів майже до 0;
▪️скорочення витрат на друк, копіювання, надсилання та зберігання;
▪️зниження навантаження на працівників на 15-20%;
▪️можливість повністю перейти на віддалений режим роботи.
У період з 1 по 31 липня на всі рішення ЕДО для нових клієнтів буде діяти знижка 50%.
А саме:
- M.E.Doc модуль Електронний документообмін - 721 грн на рік.
- Вартість відправки електронного документу через сервіс СОТА - 0,6 грн за один документ.
- Програма FlyDoc - 2500 грн на рік для юридичних осіб та 1250 грн для ФОП.
Скористайтесь цією можливістю.
За подробицями звертайтесь по телефону - (057) 782-05-82.
Акція на ЕДО та FlyDoc!
Перегляди: 6823